A Notion egy sokoldalú produktivitási eszköz, amely segít személyes és munkával kapcsolatos feladatokat szervezni. Íme egy részletes útmutató a regisztrációhoz, kezdők számára:
1. Regisztráció indítása
- Látogass el a Notion hivatalos weboldalára, és kattints a jobb felső sarokban található „Try Notion free/Sign up” gombra.

- Válaszd ki a regisztrációs módot:
- Google-fiókkal: Egyszerű bejelentkezés a meglévő Google-fiókoddal.
- E-mail címmel: Add meg az e-mail címed, majd nyomd meg a „Continue with email” gombot.

2. E-mail megerősítése
- Ha e-mail címet választottál, Notion azonnal küld egy 6 számjegyű ellenőrző kódot a megadott címre.
- Másold be ezt a kódot a regisztrációs oldalon, majd kattints a „Sign in” gombra15.

3. Fiók beállítása
- Töltsd ki az alapadatok:
- Név: Add meg a neved (pl. „Kovács Anna”).
- Jelszó: Hozz létre egy erős jelszót (legalább 8 karakter).
- Válaszd ki a „Personal use” lehetőséget, ha egyéni célokra használod15.

4. Munkaterület létrehozása
- Nevezd el az első munkaterületedet (pl. „Személyes Projektek”).
- Válassz egy kezdő sablont a Notion által kínáltak közül:
- Projektmenedzsment, Tanulási napló, vagy Üres sablon.
- Kattints a „Continue” gombra a befejezéshez.

🎉 Készen is vagyunk! Most már el is kezdhetsz dolgozni a saját Notion rendszereden!
Ha már beszereztél tőlünk egy sablont, de nem tudod, hogyan duplikáld, akkor ezen a linken részletes útmutatót találsz hozzá:🔗 Hogyan duplikálj egy Notion sablont a munkaterületedre?
📁 Ha pedig még nem töltöttél le sablont, érdemes körülnézned az INGYENES és PRÉMIUM sablonjaink között – biztosan találsz olyat, ami segít rendszerezni az életed vagy a vállalkozásod!